آموزش باز کردن فایل برنامه‌های مختلف آفیس در word و بالعکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
بازدید : 13830
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

آموزش باز کردن فایل برنامه‌های مختلف آفیس در word و بالعکس
شما می‌توانید برای وارد کردن فایل‌های ذخیره شده یا یک صفحه خالی از اکسل، پاورپوینت و ... درword و یا بالعکس، از روش زیر استفاده نمایید:
نکته: ما در این آموزش فرض را بر این می‌گزاریم که می‌خواهیم یک فایل خالی و یک فایل ذخیره شده از Excel را در نرم افزار word وارد کنیم. شما می‌توانید از روش زیر برای سایر برنامه‌های آفیس نیز استفاده کنید.
ابتدا نرم افزار word را باز کرده و روی سربرگ Insert کلیک کنید. اکنون در قسمت Text، روی گزینهObjectکلیک نمایید تا پنجره‌ای با همین نام باز شود.
وارد کردن یک صفحه خالی:همان گونه که مشاهده می‌کنید، پنجره Object دارای دو سربرگ می‌باشد. در سربرگ اول که با اسم «Create New» مشخص شده است، می‌توانید یک صفحه خالی از نرم افزارهایی که لیست آن‌ها را در کادر «Object type» مشاهده می‌کنید، را به صفحه word وارد نمایید. در این لیست گزینه‌هایی مثل اکسل، پاور پوینت، ادوبی اکروبات (PDF) و ... را مشاهده می‌کنید.
در سمت راست این پنجره با فعال کردن تیک Display as icon، نرم افزارهایی که در کادر Object‌ روی آن‌ها کلیک می‌کنید و قصد باز کردن آن‌ها را در word (یا سایر برنامه‌های آفیس) دارید، به صورت یک فایل لینکی و به شکل یک آیکون در صفحه Word قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با کلیک روی این آیکون برنامه را اجرا و ویرایش نمایید.
باز کردن فایل‌های ذخیره شده:اما در پنجره Object، سربرگ دومی به نام «Create from file» وجود دارد که در پنجره مربوط به آن، با کلیک روی گزینه Browse می‌توانید به آدرس  فایل از پیش ذخیره شده بروید و آن را در word باز کنید.
 
توجه : در صورت وجود هر گونه اشکالاتی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به رایانه، تبلت، نوت بوک، موبایل و ...، از طریق قسمت‌های پرسش و پاسخ، نظرات یا از طریق ایمیل pcaid2013@gmail.com ، آن‌ها را با ما در میان بگذارید.
نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما را با جان و دل خریداریم. امیدوارم از تجربه و سلیقه شما هم بتوانیم در این وب سایت استفاده کنیم.
منتظر شما هستیم...
با تشکر، مدیریت پی سی‌اید (PCAID)

 نویسنده: ناصری

منبع: پی سی اید

http://pcaid.ir


 



:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , Excel , سایر نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: آموزش وارد کردن اکسل در ورد , روش های باز کردن فایل Excelدر word , وارد کردن صفحه خالی excel در word , ترفندهای واردکردن برنامه های آفیس در word , بازکردن ورد در اکسل , ترفندهای word , آموزش word 2010 , آموزش word 2007 , آموزش آفیس 2010 , ترفندهای کاربردی office , آموزش حرفه ای word ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1391/11/30/1 - - گفته است :
ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 885
بازدید ماه : 7535
بازدید کل : 559298
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com